Az iniBuilds bemutatta az Airbus A350 típusú gépét a Microsoft Flight Simulatorhoz.
Az iniBuilds közel három órás élő közvetítésben mutatta be a készülő Airbus A350 típusú gép fejlesztését a
Microsoft Flight Simulator 2020 és a Microsoft Flight Simulator 2024 számára.
A műsort Matt vezette, hozzá csatlakozott Ubaid (CEO), Cameron (vezető technikai fejlesztő) és Pablo (A350/A330 típusra
minősített pilóta). Az élő közvetítés során betekintést nyerhettünk a repülőgép rendszereibe, a modell és textúra
kidolgozásába, valamint számos egyéb minőségi fejlesztésbe, amelyek az A350 termék részét képezik az iniBuildstől.
Részletes bemutató az A350-ről.
A toulouse-i repülőtéren Cameron egy részletes túrát tartott az A350-esről, kiemelve a textúrák és a 3D modellezés
részletességét. A csapat nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy a teljesítmény optimalizált legyen, miközben a minőség
mindenhol kiemelkedő maradjon. A legújabb technológiák és több éves fejlesztési tapasztalat felhasználásával olyan
pilótafülkét alkottak, amely a lehető legközelebb áll a valósághoz beleértve a koszt, a port és az elhasználódás
jeleit is. Az MSFS 2024 verzióban például felfedezheted az avionikai rekeszt, kinyithatod a repülőgép különböző külső
ajtajait, és sok más interaktív funkciót élvezhetsz.
Cameron és Pablo a közvetítés során bemutatta a repülőgép indítási folyamatát, az EFB használatát a felszállási
számításokhoz, az FMS programozását, valamint a repülőgép bonyolult rendszereinek kezelését. Ez magában foglalja a
hidraulikus, nyomás- és elektromos rendszereket is. Az A350 induláskor már teljesen működő WX (időjárás) radarral és
terepfigyelő radarral fog rendelkezni, valamint az OANS fejlett szimulációját is tartalmazza. Az EFB-n lehetőséged lesz
Navigraph Charts vagy az FS2024 beépített LIDO térképeinek használatára.
Új funkciók és helyzet szimulációk
Egy vadonatúj funkció is érkezik ehhez a repülőgéphez (és a jövőbeli iniBuilds utasszállítókhoz) az új „helyzetek” mód.
Míg a meghibásodások főként mechanikai vagy rendszerszintű hibákra koncentrálnak, a helyzetek modul lehetővé teszi egyéb
valósághű események szimulálását is, amelyek repülés közben előfordulhatnak. Ilyenek például a kabin dekompressziója,
fedélzeti orvosi vészhelyzetek vagy akár madárral való ütközések. A közvetítés során egy gyors kabindekompressziót is
bemutattak, ahol a repülőgép automatikusan végrehajtotta a vészhelyzeti süllyedést, amely az A350-ben megtalálható. Az
iniBuilds szerint ezt a rendszert a jövőben tovább bővítik, és a most bemutatott példák csak ízelítőt adnak a
lehetőségekből.
Egyéb funkciók és kiadás részletei
További bemutatott funkciók között szerepelt a Brake to Vacate (BTV), a pilótafülkéből hallható lenyűgöző hangkeverés,
valamint a különböző utastájékoztató hangok. Az A350 egy teljesen működőképes elhasználódás-szimulációval is
rendelkezik, amely az idő múlásával változik a repülőgép használatától függően és ez teljesen testreszabható lesz az
EFB segítségével.
A közvetítés során Ubaid több fontos információt is megerősített, amit mindenki kíváncsian várt. Először is, hivatalosan
is bejelentette, hogy az A350 2025 február végéig megjelenik vagyis legkésőbb 21 napon belül. Bár az árat még
nem hozták nyilvánosságra, Ubaid annyit elárult, hogy 80 euró alatt lesz (adó nélkül), és nem egy drága termékről
van szó. Természetesen ezek az adatok még változhatnak, ha az utolsó pillanatban bármi közbejönne, de jelenleg ez a
terv.
Sajnálatos módon a teljes közvetítésről nem lesz visszanézhető videó , de az iniBuilds egy rövidebb, szerkesztett
verziót hamarosan közzétesz. Amint a vágott verzió elérhető lesz, frissíteni fogják a bejegyzést.
Emlékeztetőül: Mind a -900, mind a -1000 változat az első napon elérhető lesz FS2020 és FS2024 (PC) verziókra
egyetlen vásárlás keretében. Fontos megjegyezni, hogy néhány FS2024-es funkció nem lesz elérhető az FS2020 verzióban a
technikai korlátok miatt. A Marketplace verzió a későbbiekben érkezik, további részletekkel.
Bár ez egy részletes bemutató volt, már nagyon várjuk a Showcase #2 eseményt, ahol még többet láthatunk majd a
kabinról, az éjszakai világításról, a szárny nézetekről és a mélyebb rendszerszimulációról.
Vissza a cikkekhez